Wednesday, February 2, 2011

falling stars

Bapak gedik nama entry aku kan. Takde kena mengena -______-
Okay okay. Hye saya baru balik dari Shah Alam. Bermalam di rumah cousin saya. Nama dia Syakirin. Terima kasih sebab tumpangkan dan sudi meluangkan cuti masa saya. Hikhikhik. Okay yang tu entry lain.

Lepastu pegi daftar lesen dengan Pikah dekat Mazris. Terkonpius sikit antara office dengan workshop. Cool gila pejabat macam tak rupa pejabat -____-. Ah layan je la. Asalkan den dapat lesen. Lepastu kan aku tak cukup duit nak bayar. Ayah kasi aku RM100 je. Total kena bayar RM300. Dengan hati yang berat keluarkan lagi RM200 daripada wallet. Hasil titik peluh aku basuh pinggan dekat rumah. Lepastu kan kami tak bawak gambar pasport. Malukan. Jadi kami bersetuju nak pergi ceramah Sabtu minggu depan dekat Sungai Buah. Boleh bawak laptop ni time ceramah.

Lepastu kan Pikah ajak pegi Econsave melawat Fairuz kerja. Cadang nak pegi McD lepas Fairuz habis kerja, tapi Fairuz keluar lambat pulak. Dah nak Maghrib. Tak jadi. Sukanya orang tu baru dapat gaji :P

Moga-moga Izyan selamat di Alexandria. Internet semua terputus. Tapi tadi dia online. Internet bukak balik. Alhamdulillah dia selamat. Jadi dia bersiap sedia untuk pulang ke Malaysia. Semalam call dia. Dia cakap dengar bunyi senapang. Scary okay. Apa-apa pun doakan dia semoga selamat.

kau suka kan kacau hidup orang


2 comments:

  1. welcome wana my dear cousin!! :) lain kali kalau ade kesempatan kita gi jalan-jalan lagi ye!! :)) lain kali tengok burung pulak.tak nak baboon dah :)) :P

    ReplyDelete
  2. nanti kita tengok tapir pulak. kalau ada la :P

    ReplyDelete